michellejohansson

Alla inlägg under mars 2010

Av michelle johansson - 10 mars 2010 18:33

  

såg den igår,och den var helt klart värd att se,inte dålig inte jättebra!:)

Av michelle johansson - 10 mars 2010 18:13

äntligen börjar snön smälta bort,nu när man är ute får man vårkänslan,eller hur?jag har vart ute ett tag med robin så han fick leka,satt på mig skinnjackan och en stor sjal,tror ja kör på skinnjacka imorn till skolan  

annars har ja latat mig framför tvn och kollat på andra avenyn,VÄRLDENS bästa program ,kan knappt vänta tills nästa vecka!AA och OTH är dom bästa programmen.nu tänkte ja ha musiken på och börja packa ner kläder,sen ska jag ta och käka,för mamma håller på med maten.

dagens lektioner:

engelska

no

so

engelska/svenska

svenska

j+m

Av michelle johansson - 9 mars 2010 16:41

              

Av michelle johansson - 9 mars 2010 16:35

hej på er!

sitter just nu hemma hos jullan med nåra andra.dom kollar och ja sitter vid datan.har inte så mycket att skriva.men lite om dagen:

matte:vi räknade med ekvationer

no:sexualkunskap

so:kärlekstema

engelska/svenska:körde massa grejer
syslöjd:roligaste lektionen på hela dagen
  

ska vara lite social med dom nu,kanske lägger in bilder på mig och jullan snart.

Av michelle johansson - 8 mars 2010 19:21

one tree hill gick inte på tvn idag:(

men iaf,jag har vart med mamma till tippen,vart till coop,packat grejer och lyssnat på musik.ja,än så  länge har de vart min dag.

ska ladda hem en film tror jag,kom med filmförslag?!

jag bara lovelovelove filmer.

imornäre tisdag igen,och jag vill bara attveckan ska rulla fram så vi kan flytta nån dag nu  


Av michelle johansson - 8 mars 2010 15:27

första skoldagen,och de kändes väl okej.eller nja,rättare sagt konstigt att vakna så tidigt ,skulle inte sitta fel att sova till 12 varje dag heller!  


lektioner idag:

matte

engelska/svenska

idrott

sv


kläder:

mjukisbyxor

linne

''jacka''


hår:utsläppt

nu.ska jag kolla på one tree hill :)

hörs senare

Av michelle johansson - 7 mars 2010 20:35

nyss kollat på bröllopsfotgrafen,den var faktiskt bra.de är en film ni lär se    

Av michelle johansson - 7 mars 2010 15:29

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA FRIDA PÅ 35-ÅRSDAGEN.

JAG ÄLSKAR DIG!  

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards