michellejohansson

Alla inlägg under mars 2010

Av michelle johansson - 21 mars 2010 00:27

vid 4 eller halv5 kanske ja mötte upp bella,vi gick till samhället för att köpa godis och där mötte vi upp rebecca och johanna,härliga brudar de!

sen när vi kom hem så käka vi hembakad pizza mamma hade gjort,mums.vi gjorde ansiktsmask av advokado,men de sket sig för ja råkade hälla i för mycket vatten..vi har käkat godis tittat film och a massa;)hahah.

de är nån dinsariefilm på tvn,den ärläskig men samtidigt as rolig för de är en unge som är så jävla ful,haha!

ska snart hoppa i säng,börjar bli lite trött känner jag.laddar upp bilder från kvällen senare sen.puss och go´natt på er!

Av michelle johansson - 20 mars 2010 12:58

klockan är 1 nu,och fan va skönt de var att sova utttt!

mamma ropar att maten är klar så ska väl käka då...haha mat direkt när man vaknar;)


nu är jag på ett bra humör iaf,så kommer orka dagen,hörs senare,puss



jag saknar syster och alex<3

Av michelle johansson - 19 mars 2010 19:23

ÄNTLIGRN FRESAGSMYYYYYYYS!eller ja,jag har laddat ner lite filmer som ja ska kolla på.de blir ensamt ikväll men de kanske jag behöver för ja är verkligen jätte trött!

blev inge dalarna den här helgen,jag som hade längtat:(

jag gick till 3 idag,kommer verkligen sakna alla där jätte mycket,nu har jag vant mig vid att åka till just Trollsländan. alla var jätte snälla där,fick bra omdöme också så blev glad,på min rast åkte jag med mamma och robin till ikea,så vi käka där också.ska snart ta en lååång skön dusch och imorn ska ja sova ut,inte behöva höra väckarklockan hela tiden.sens ka ja träffa bella och vi ska so´va hos mig eller hos hon.kanske lägger in lite bildern sen också.puss                                        
                                                  
   

Av michelle johansson - 18 mars 2010 20:17

äntligen funkar min tv,min bror koppla in den så nu kan ja se på lite kanaler iaf.

ska stänga va datan nu och kolla på tv,sen ska jag sova,längtar tillsjag kommer ner i den varma sköna sängen.....

natti på er!

Av michelle johansson - 18 mars 2010 17:50

GRATTIS BELLA,nu är du 15 så av med hjälmen;)

hoppas din dag kommer bli bäst,för de förtjänar du verkligen!

you must remember that I always love you  

Av michelle johansson - 18 mars 2010 17:20

började åtta slutade kanske 20 över 3.de har kännts som en jätte lång dag idag,har vart jätte trött hela dagen.

kom på att jag missade andr avenyn nu,så tänkte kolla på de,fattar inte hur ja kunde missa de:)

imorn är de sista dagen på praoen,och ja måste säga att ja hellre är där än att va i skolan,fats de blir lite jobbigt ibland,när alla ungarna är på en.har nyss plockat undan lite kartonger och hängt upp kläder så fick undan lite mer.när pappa kommer hem ska han få borra upp spegel ,hyllor och sen ska vi köpa 2 byrår till mig också.längtar bara tills allt är på plats.imorn när ja har rast 1 och en halv timme följer jag med mami till ikea och byter ut några grejer,sen käkar vi nog där.

kanske åker till dalarna imorn med frida,hoppas vi gör de för vill verkligen upp dit!


Av michelle johansson - 17 mars 2010 19:54

hej sötisar!

började klockan 8 idag,och sen så gick ja till halv 4 ,men de va för jag fick längre rast brukar alltid få sluta tidigare!

men efter ''jobbet''eller vad man säger;)haha,så mötte jag bella och vi gick hem till mig.vi pratade lite och kollade runt på datan.vi hann inte va så länge,men vi ska snrt vara igen!

jag och mami har vart på ikea idag,köpte tvättkorg,papperskorg,duschdraperi,de va nåt mer men kommer inte på hah,men eftersom ja har eget hall/badrum så blev de såna grejer.sen sprang jag in på h&m och köpte smycken,SMYCKEN,jag brukar jämt köpa kläder?!

de blev ett halsband,2 armband,3 diadem.förut använde jag jämt diadem så jag ska prova de igen,kanske kommer nån bild sen.

har nyss tagit en lång skön dusch,ch ska måla naglarna vita.jag har fortfarande jätte ont i min tumme...ajajajaj!

vi hörs senare,eller ikväll,puss

Av michelle johansson - 16 mars 2010 19:02

sitter i min sffa med robin sovandes på mig,gud va tött ja är.ska slå mig ner vid tvn nu och sen tvätta ansiktet o massa.sen väntar sängen.ny dag imorrn också:)

säger gdnatt nu,hoppas att eran kväll  blir bra!

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards