michellejohansson

Alla inlägg under mars 2010

Av michelle johansson - 28 mars 2010 17:02

vid 1 kanske,gick jag ner med robin på ica för han var lite sugen på godis,så han fick köpa lite.han är jätte duktig,han gick nästan hela vägen,fick bära han en liten bit.

sen när vi kom hem åkte vi till erikslund ,för jag skulle köpa skor och dom skulle handla mat,men jag hitta på snygga skor iaf,så jag är nöjd..nu ska jag nog bara ta de lungt,skulle egentligen behöva plugga men har inte no-mappen med mig..måste verkligen plugga måndag och tisdag vi har prov på onsdag!

är arg för de går inte att komma in på tankafatt,vill ladda hem nån bra film ju!

nu ska jag gå och äta daimtårta,eller iaf smaka.hihi:)  

AA

Av michelle johansson - 28 mars 2010 13:03

kag skulle ju kolla om de hade kommit ut smygtittar från andra avenyn ,men då hade avsnittet kommit så ja kolla på de,säger bara en sak KOLLA PÅ DE!

kan inte vänta tills nästa vecka!!!!:(

Av michelle johansson - 28 mars 2010 12:12

nu är vi tillbaks till en söndag igen,och jag orkar inte ens tänka att skolan är imorn uschusch,men 4 dagar till sen är de påsklov,måste stå ut!

------------------------------------------------------------------------------------------------

vaknade runt halv 10,satt på datan och spelade spel på facebook,beroende kan man kalla de haha?väntar på att maten ska bli klar,magen bara kurrar,hihi.f*n min mage bara värker,hatar att vara i den här ''månaden''  .ska börja klä på mig men först ska jag kolla om smygtittarna från andra avenyn har kommit ut på svt..



Av michelle johansson - 27 mars 2010 21:25

nu har precis körslaget slutat och fan va glad jag blv att Team Picasso gick vidare!

nu börjar natt på museet,får se om de är nåt annars kollar jag på nåt annat..hörs när vi hörs!

Av michelle johansson - 27 mars 2010 21:11

  jag älskar skinndetaljerna på dom!  

Av michelle johansson - 27 mars 2010 18:20

vaknade vid 12 kanske och då kom mamma in och sa att maten va klar,så käa lite men inte alls mycke..sen bestämde vi att vi skulle t stan,och då fråga jag om jullan fick följa med o de gick bra.mamma släppte av oss inne i stan och så gick vi där lite.hitta 2 grejer,t-shirt och leggins.haha märker ni att jag älskar leggins eller`?har massa i olika tyg och idag köpte jag ett par skit coola!

ska gå och äta nu,fett sugen jag är på kebabtallrik..mums!

lägger ut bilderna senare.

Av michelle johansson - 26 mars 2010 22:48

ska fortsätta kika runt på datan och kolla på tv,sen ska jag lägga mer och sova i min skööööna säng,fast inte ännu,vill ju inte sova bort fredagen heller;)

får se vad som händer imorn,är sugen på att åka till stan eller nåt..

säger natti nu,puss

Av michelle johansson - 26 mars 2010 22:45

let's dance vinnarna blev mathias och cicilia,jag hejade på dom och tyckte de var bra att dom vann,vem hejade ni på?  

GRATTIS MATHIAS OCH CICILIA!

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards