michellejohansson

Alla inlägg under mars 2010

Av michelle johansson - 1 mars 2010 22:10

     

saknar min hårfärg så himla mycket,ska bli så där till sommaren igen,de är fint och va brun och ha ljust hår,jag tror jag ska köra på de!  

Av michelle johansson - 1 mars 2010 14:05

1 mars,tänk vad fort tiden går,nu måste bara snön försvinna så vårenkan komma fram!


nya minnen,nya läxor,nya skratt,nya tankar..

så här ser de ut nu:  

så här borde de se ut:  

eller va tycker ni?

Av michelle johansson - 1 mars 2010 13:58

vaknade runt kvar över 12 idag,somna runt halv 2 igår,låg och tänkte på massa,och ja kunde inte sluta,de va allt som jag låg och tänkte på..vissa tankar ville man inte ens få fram,men de gick inte att sluta..

har nyss käkat mat,går fortfarande i pyjamas,nyss kolla film..låter de kul?nej


NU:klä på mig och borsta tänderna,kankse träffar bella senare.

Av michelle johansson - 1 mars 2010 00:16

kom hem från bion ungefär kvart i tio för vi stanna och prata med felicia och denise,mamma hämta mig vid coop och hemma så kollade jag på my sisters keeper,har sett den en gång förut men den är så bra och sorglig..


''farsan''var iaf jätte rolig skratta typ hela filmen,haha.den skulle jag lätt kunna se om,massor med stjärnor till den filmen,ni måste bara se den!!

får se vad som händer nu,sängen väntar..eller blir jag fast vid datan ett tag till?

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards