michellejohansson

Alla inlägg under mars 2010

Av michelle johansson - 13 mars 2010 17:59

jag och jullan vaknade vif 11 halv 12 kankse,blev inte alls sent igår..

men iaf mamma och pappa kom och hämta mig och sen har vi bara flyttat kartonger och grejer till nya lägenheten,och så flyttar vi möblerna imorn.har hängt upp mina kläder i garderoben och sånt.

sista natten här nu då,känns jätte konstigt,helt tomt och de ekar,haha.

nu väntar vi tills pappa ska komme hem med pizzan,mums!

sen ska vi åka t affären och köpa lite gott och tittra på film senare ikväll  

vi hörs nog senare,om ja hinner,puss

:D

Av michelle johansson - 12 mars 2010 20:08

glömde säga att jag fick g+ på likheter och skillnader och sen vg på sagan.rätt så nöjd!  

Av michelle johansson - 12 mars 2010 19:59

        

sitter  hos julia nu,vi har vart på ica och köpt lite gott,ska kanske sätta på nån film snart och sen får vi se vad vi gör,har alltid roligt med henne!


Av michelle johansson - 12 mars 2010 15:31

äntligen fredag.morgonen började med att vi fick kolla på nån skit film ,men iaf bättre än lektioner.sen fortsatte de med engelska,matte,so och svenska.

jag är jätte trött,men jullan kommer nog hålla mig vaken.ska packa nu och sen dra hem t henne.

mamma sa nyss att dom fått nyckeln till lägeneten så vi flyttar väl imorn då  tror de iaf.

tror jag skriver nåt mer hemma hos julia sen,puss!  

Av michelle johansson - 12 mars 2010 15:31

äntligen fredag.morgonen började med att vi fick kolla på nån skit film ,men iaf bättre än lektioner.sen fortsatte de med engelska,matte,so och svenska.

jag är jätte trött,men jullan kommer nog hålla mig vaken.ska packa nu och sen dra hem t henne.

mamma sa nyss att dom fått nyckeln till lägeneten så vi flyttar väl imorn då  tror de iaf.

tror jag skriver nåt mer hemma hos julia sen,puss!  

Av michelle johansson - 11 mars 2010 19:38

har ine hänt så mycket idag,mer än att på kvällen var jag och bella ute och gick ett bra tag,skönt var de verkligen att bara prata och gå!!!måste göras oftare.

har nyss tagit ett riktigt skönt bad,rakade ben och ren i hela kroppen  imorn är de fredag igen och ja hoppas att solen kommer fram ,så man får den där vårkänslan igen.saknade solen idag!

imorn ska jag sova hos jullan,så de blir nog massa skoj.

Av michelle johansson - 11 mars 2010 09:46

hej allihopa!

kom nästan nyss hem från gympan och nu har jag håltimme i 3 och en halv timme,skönt som f*n!mamma sjussar tillbaka mig till skolan sig då jag ska ha teknik och sen musik.jag älskar torsdagar,3 lektioner på en hel dag!?och inga jobbar lektioner heller.

nej,nu ska jag börja klä på mig och fixa håret lite trorjag.hörs sen,puss på er!  

Av michelle johansson - 10 mars 2010 20:42

  

syster älskar dig sötis,kommer alltid ställa upp för dig!  

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards