michellejohansson

Alla inlägg under mars 2010

Av michelle johansson - 7 mars 2010 15:19

vaknade vid 9 ungefär,lagom tid för att kunna somna i bra tid ikväll.har plockat undan lite mer grejer i kartonger och ska göra de snart igen.jag sa aldrig att vi var och köpte säng och soffa till mig i fredags va?men de gjorde vi och ja blev as nöjd med de.sängen kommer man ju sova som en kung i.  

nu ska jag köpa ''malmbyrå på ikea''märket heter malm alltså.och lite hyllor och småsaker,guuuud vad jag längtar tills jag kan börja fixa i rummet!!!!!


nej,nu ska jag fortsätta lata mig framför datan eftersom de är sista dagen på lovet,hiihi.


Av michelle johansson - 6 mars 2010 23:52

  

nyss kollat på den filmen med min bror andre,den var helt okej,gick att se iaf.nu har jag sett alla dom filmerna,män som hatar kvinnor,flickan som lekte med elden och nu luftslottet som sprängdes.ska försöka sova tror jag om ja inte hittar nån annan bra film att ladda hem.natti!  

Av michelle johansson - 6 mars 2010 14:44

igår vart en myskväll med familjen..


vaknade vid halv 12 idag ,käka och lockade håre t,vet inte varför hade bara lust..ska iväg och lämna present till frida sen också för hon fyller år imorn.

vi har börjat plocka undan för vi flyttar om en vecka.så de känns lite tomt här hemma.ska städa undan lite till och rensa undan.sen får vi se om jag hinner skriva mer idag annars hörs vi imorn:)

Av michelle johansson - 5 mars 2010 18:02

nu är vi tillbaks till en fredag igen,och helgen börjar,skolan börjar på måndag och skolbänken väntar..  


har nyss kommit hem från busborgen,var där med mina brorsor och sen kom patrik också dit.robin blev inte så glad när vi skulle hem,hahah grina jätte mycket stackarn..

mamma har börjat med maten känner jag,så ska väl käka,skriver sen,puss  

Av michelle johansson - 4 mars 2010 19:39

jag vet inte hur jag ska ha bloggen,några förslag?!

TACK!

Av michelle johansson - 4 mars 2010 19:11

igår var vi aldrig och kolla på lägenheten dom var inte hemma,så jag var med rebecca istället,jätte längesen vi va så de va kul å träffa henne!

på kvällen så sov bella hos mig,vi kolla på massa filmer och somna vid typ hlav5,sista filmen vi såg var room 6,om i gillar skräck/spännande så kolla på den!vi vaknade vid halv 2 och mamma kom hem med donken mat till oss,perfekt torsdag!  efter de åkte vi och kolla på lägenheten och jag tyckte den var ganska fin,och jag skulle få ett jätte stort rum,nya möbler och a massa.


jag har nyss färgat bellas hår,vi körde på chokladbrunt,de blev jätte bra.ska väl snart hem och äta,för mamma smsar här för fullt..

hittar fortfarande inte sladden,fattar inte vart den kan ha tagit vägen!  

Av michelle johansson - 3 mars 2010 13:36

har fortfarande inte hittat sladden men den ska jag hitta!


somnade vid 2 eller halv 3 igår,kolla på en 4 timmars lång  film..five days hette den.vaknade av att mamma väckte mig och sa att maten var klar så de va bara gå upp och äta,ska börja klä på mig och fixa lite ,funderar på att städa rummet,börjar blidags tror jag.

idag klockan 3 ska vi åka och kolla på lägenheten som vi kanske flyttar till om 2veckor,de är 2 lägenheter som slagits ihop så isf kommer jag få egetbadrum hall och rätt så stort sovrum  

Av michelle johansson - 2 mars 2010 20:59

tisdag fick bli en jätte lång shoppingdag,men kul blev den!vi åkte in vid 2 och där på bussen mötte vi felicia och denise,sen åkte vi hem halv 8.trötta i bena och hela kroppen,men de var värt de.jag kom hem med 4 grejer.hitta inte så mycket faktiskt..

*en mysig tjocktröja på bikbok

*örhängen på jc

*tuffa leggins på gina

*en kort jackasom blir snyggt till legginsen H&M

kommer bilder sen,men hittar inte sladden man för över bilder med,så typiskt!

men nu ska jag ladda ner nån bra film och tvätta bort sminket,bädda rent i sängen och kollaom de finns nåt gott!

ha en bra kväll  


älskar dig sofie,tack för en rolig dag!

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards