michellejohansson

Alla inlägg under februari 2010

Av michelle johansson - 28 februari 2010 13:16

hej,nuär jag igång med bloggandet igen,jaghar slutat bloggat på blogspot,så nu bloggar jag här tills jag fått blogg.se om jag inte vänt mig med dehär då..

Berättar lite om helgen:

Fredag:

i skolan hade vi inga vanliga lektioner utan vi kollade på film,skönt var de iaf.jag åkte hem efter skolan och gjorde lite saker kollade även på one tree hill,VÄRLDENS bästa program!på kvällen sov jag hos sophie,ch de va jätte kul!

Lördag:

jag åkte hem till mig och duscha sen fixa jag mig och mötte upp sophie och vi drog till stan för att träffa några,men såklart var alla busser försenade så vi hann inte va med dom länge alls,bussen åkte från oss när vi skulle hem också,såvi gick från haga till stan,hade aldrig vart där men TÄNK vi hittade?!

jaja,vi kom hem till slut för min moster kom och hämta oss,verkligen jätte snällt!

Söndag(idag):

vakna vid halv 11 för smsen bara pep,jag och linn har bestämt oss för att gå på bio ikväll,''farsan'' blir de,dom säger att den ska vara rolig,så hoppas de..

ja,vad kan man säga?helgen har varit en bra början på lovet iaf,vi hörs senare,puss!  

b+m

Av michelle johansson - 19 februari 2010 23:09

gammal  bild,men älskar henne lika mycket ändå!

  

Av michelle johansson - 19 februari 2010 23:02

nu har jag den här bloggen,ska bara fixa till headern när jag lärt mig de.

-------------------------------------------------------------------------------------------

har nyss kollat på Orphan,den var jätte bra och lite småläskig.jag sov nån timme på dagen så jag är inte så trött ännu,men de kommer nog snart..får se om jagoch bella åker till stan imorn.jag är verkligen jätte shoppsugen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards