michellejohansson

Alla inlägg den 11 april 2010

Av michelle johansson - 11 april 2010 20:10

kom precis ut från duschen..jag var ute och träffade rebecca precis innan,vi gick till trollebo ett tag för att kolla på hennes systers match och sen drog vi.vi gick vidare till samhälle och bara var där.skön brud de där!

imorn är de skolvecka igen och böckerna väntar,TÄNK att de är snart sommar,april är snart slut sen är de 1 månad kvar till juni?helt sjuuukt!

nu ska jag nörda mig framför facebooks spel..återigen...beroooendeeee.!!!

vi hörs imorn,när?de vet jag inte,ha de så bra ,puss:)

Av michelle johansson - 11 april 2010 20:10

kom precis ut från duschen..jag var ute och träffade rebecca precis innan,vi gick till trollebo ett tag för att kolla på hennes systers match och sen drog vi.vi gick vidare till samhälle och bara var där.skön brud de där!

imorn är de skolvecka igen och böckerna väntar,TÄNK att de är snart sommar,april är snart slut sen är de 1 månad kvar till juni?helt sjuuukt!

nu ska jag nörda mig framför facebooks spel..återigen...beroooendeeee.!!!

vi hörs imorn,när?de vet jag inte,ha de så bra ,puss:)

Av michelle johansson - 11 april 2010 14:56

nu känner jag mig duktig,har storstädat,mitt rum,mitt badrum och min hall..jag bytte lakan,tvätta speglar,dammsög,skura golv,tvätta toan,damma hyllor och fönsterbräda ,slängde in en tvätt och va gjorde jag mer?äh..men de är rent iaf.

nu är jag en aning trött och är på filmhumör.fan att inte tanka fett finns kvar,jag vill ladda hem filmer,har tröttnat på mina dvd filmer :(

Av michelle johansson - 11 april 2010 09:59

den här dagen blir en STÄDDAG för mig,men de behövs ju de med?eller...?hahha måste verkligen ta rummet idag för annars vågar jag inte ta hem nån..;)

vi hörs senare under dagen,puss

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards