michellejohansson

Alla inlägg den 9 april 2010

Av michelle johansson - 9 april 2010 21:15

så,nu harjag kört hiss& diss första gången,de kommer ja att fortsätta med också..!

kommentera gärna vad ni tyckte!

snart kommer rebecca hon ville prata lite så ska börja städa undan lite i mitt rum,haha.

får se om ja skriver imorn eller ikväll.

Av michelle johansson - 9 april 2010 20:57

 måste hissa att de här lovet har varit jätte bra,umgåtts med bra vänner och haft roliga dagar.de är verkligen dagar som jag kommer komma ihåg!




  
hmm,jag dissar vänner som går och snackar bakom ryggen på en ,men nästa dag säger att man är dens bästavän.tror att man inte får reda på nåt,men ALLT kommer fram!

Av michelle johansson - 9 april 2010 20:36

DÅLIG UPPDATERING,jag vet!!!

men idag vart de gustavsvik med julia och de va faktiskt kul,vi åkte allt,vi var kanske där i fyra timmar och jag är helt slut,höll på att somna i bilen är hennes pappa hämtade oss..dom hade fått en ny rutschakana där också,eller ja den va ny för mig för när jag var där sist var den inte där.ur som helst,KUL var de iaf!

nu är talang på och jag ska titta på de,hörs snart igen ,puss!

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards