michellejohansson

Alla inlägg den 8 april 2010

Av michelle johansson - 8 april 2010 20:50

kom nyss från dushcen,fick nån hårinpackning till håret av syster,de är nån färg i de och de gör så man får glans,de finns i nästan alla färger,men man tar ju den färgen man har på håret..finns blont,rött,chokladbrunt,ljusbrunt,svart och sånt där,kostar ca 150 kr,bra pris faktiskt!

sitter och mumsar i mig maraboun nu och ska snart gå och hämta nåt att dricka..ska nog sätta på en film sen också..imorn tror jag att jag ska börja med hiss & diss,kanske,vi får se.

redan fredagimorn och de kommer kännas som en vanlig helg,åh orkar verkligen inte skolan!

ha en bra torsdagskväll

Av michelle johansson - 8 april 2010 15:47

kattis ringde och väckte mig 10,men jag råkade somna om,så de va bara snabbt klä på sig och borsta tänder.vi åkte till hälla,och gick in på h&m och ikea,käkade där också.

sen efter de åkte vi till åsby och gick där ett tag,såg att dom hade bokstäver man kunde köpa och jag skulle vilja ha ett stort M ovanför min säng.skit snyggt!

fan vad tråkigt väder de är ,regn?!syster skjutsade mig och j till affären,blev en marabou som vanligt,hehe.

får se vad som händer nu,puss!

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards