michellejohansson

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av michelle johansson - 28 juni 2010 20:28

fick igång bilen nu,så vi har vart ute och åkt och vi drog till donken och köpte mcFlurry,älskar de,så sjukt gott!men mamma tror att inte bilen kommer att funka imorn ,hon vågar inte åka till sanda och sen kommer man inte hem därifrån,så ja åker med kattis,kanske åker vid halv 10 imorn,har vart och köpt ny olja också:)

igår beställde vi från YR,beställde en olja parfym ,nagellack och lipsyl!

sover inte hos kattis idaf,jag går dit imorn på morgnen istället,nu blir de filmtajm!

Av michelle johansson - 28 juni 2010 17:23

måndag idag då,början av en ny vecka. imorse så gick jag hem till kattis ungefär tio i tio,passade alex rätt så länge och sen så har jag vart i min mosters lägenhet hon har ju flyttat.skulle ju träffat sophie idag,men hon skulle till stan så vi får träffas en annan dag .

imorn skulle de bli sanda också,men biljävlen är sönder!!men kattis kille skulle kolla på den så hoppas att den funkar då..

sover hos kattis idag också,funkar inte gilden imorn så drar jag med henne till sanda.

vet inte om de blir fler inlägg annars hörs vi imorn,puss

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards