michellejohansson

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av michelle johansson - 26 juni 2010 23:13

har precis slungat håret på min bror och nu tänkte jag hoppa in i duschen.sen ska jag kolla på green street holigans 2,ni MÅSTE bara se ettan,as bra film!

hörs imorn,nån som vill med och sola och bada???


Av michelle johansson - 26 juni 2010 22:59

                                         

älskar dig!

Av michelle johansson - 26 juni 2010 22:03

firade midsommar med bella,vi hade tänkt helt annat men sen så åkte vi med hennes föräldrar till en ö nånstans,och vi ångrar de inte,för vi hade de verkligen jätte roligt!vi köpte med dricka,marabou,lösgodis och chips och så packade vi väskorna fulla,man kan ju trott att vi skulle vart borta en hel helg,men nej de va bara en dag.vi åkte båt dit och hem,sen så skulle jag och bella ro men de gick inge vidare ,för att de blåste för mycket,vi som ville över till andra sidan.de kanske var en km dit,haha.

vi gjorde verkligen allt där typ,kan inte säga för mycket,hehe.och så var några från min klass där också,bellas mamma kände deras pappa.vi gick och la oss typ fyra för dom blev för dryga;)

slänger in alla bilder snart,bella skickar för fullt på skype,och jag vet de har blivit FÖR dålig uppdatering,men de ska ändras!

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards