michellejohansson

Alla inlägg under maj 2010

Av michelle johansson - 31 maj 2010 19:37

      

den är den bikinin jag har i svart.

Av michelle johansson - 31 maj 2010 19:28

hej!

så trött som jag vart idag har jag nog inte vart på ett tag,ville bara somna.första lektionen gick åt helvete mitt huve hängde inte alls med,satt där som ett lost jävla äpple,hahaha,nej men lost var jag nog!

efter skolan var de bara hem och byta om till bikini och jag hade min nya svarta bikini idag,trosorna köpte jag i 34,men ångrar att jag inte tog 36 för 34 var lite för små.men ska kanske beställa hem mer idag,och jag visar vad jag tänkte .

men iaf,jag och linn åkte till skantzö och solade ,smörjde på olja ,olja och återigen olja.lite färg har man kanske fått,men inte mycke.ska sola mer imorn igen med linn.vi var inte bara på skantzö utan låg på båtbryggan också,där var de skönare för solen var framme hela tiden där.blev en hel del skratt,när jag är TRÖTT så är jag TRÖTT,hahahah!

kul dag gumman,love you!

Av michelle johansson - 30 maj 2010 17:24

klockan är snart halv 6 och jag har inte städat ÄN?!

är sjukt trött orkar bara inte tänka på allt som måste göras.imorn är de skola igen och de gör mig ännu argare.

jag har musiken på och de gör mit iaf lite gladare,vad vore livet utan musik..?måste duscha ikväll och massa,på onsdag så gör jag slingor och ska toppa mig,vet faktiskt inte om jag vill göra slingor,men försent att ändra de nu,så nu är de bara att göra de,men gillar jag de inte så färgar jag tillhösten igen.


fick veta att bella(ÄNTLIGEN)läst ut den sista boken av twilight ,hon har tagitsån tid på sig för hon har tydligen läst ett kapitel 3 gånger?hur orkar du muppunge ..;)

men nu får jag iaf låna den på tisdag eller va hon sa,men nu ska jag flytta arslet till tvn ,puss

Av michelle johansson - 30 maj 2010 11:11

 

grattis VÄRLDENS bästa mamma på mors dag,älskar dig till tusen!!!!!! 

Av michelle johansson - 29 maj 2010 23:36

har vart ute med linn typ 2 timmar,hängde på samhälle ett tag och där muppa vi oss och spelade in en film,hahahah,jag dööööööör!vi var själva på samhälle om ni undrar alltså..;)hehe


alvin&gänget 2 var iaf rolig,garva typ hela tiden.nu vill jag (MÅSTE) se the last song,villllllll se den nuuuu!

imorn kör jag på en städdag,känns som de behövs.

Av michelle johansson - 29 maj 2010 17:41

sov ut idag,behövdes verkligen!

kom nyss hem från rocklunda marknaden med mamma och brorsorna ,köpte massa godis och ett leopardarmband och sen ett nitarmband,ÄNTLIGEN har jag hittat snygga armband!!!

vi har vart och hyrt film,alvin&gänget 2,och så blir de att vräka i sig godis ikväll.

hör sen,puss!

Av michelle johansson - 28 maj 2010 22:52

usch va trött jag är,känns som jag kommer somna när som helst.tänk er att lägga er i en nybäddad sän är man är så här trött?jadu,de finns inget bättre än att sova,håller ni inte med?

vi hörs imorn,och då kanske jag drar till rocklundamarknaden :-)

Av michelle johansson - 28 maj 2010 22:50

  

MmmMmmmmmmmmmummmmmSSsssssssssss

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards