michellejohansson

Alla inlägg under augusti 2010

Av michelle johansson - 9 augusti 2010 21:57

I'm so stupid!!!!!

fan hatar mig själv just nu..eller dig

Av michelle johansson - 9 augusti 2010 21:36

            

nu vill jag bara ha hem de också..;)

Av michelle johansson - 9 augusti 2010 15:20

skriver lite om dagen igår:

jag och bella tog tåget in till stan,vi mötte upp några som vi skulle träffa där,och de blev faktiskt roligt!ska in nån dag i veckan också,tror jag.

på kvällen när jag kom hem så ladda jag hem säsong 1 och säsong 2 av one tree hill,så de blir fullt tittandes på de,är på säsong 2 nu.

idag:

mamma väckte mig ,för vi skulle in till hälla,vi käka och kolla runt i affärer och ikea ,sen var de bara hem!nu ska jag kolla på one tree hill igen tänkte jag,sen så ska ja,duscha.hörs sen puss

Av michelle johansson - 7 augusti 2010 19:43

           

allt från h&m,såg uggs'en på johannas blogg och tyckte dom va fina!

den rosa koftan & sjalen har jag i svart också :)

aja,ska tjata på mamma nu,hehe.puss

Av michelle johansson - 7 augusti 2010 18:36

We both lie silently still in the dead of the night

Although we both lie close together,we feel miles apart inside

Was it something I said,or something I did

Did my words not come out right

Though I tried not to hurt you,yeah I tried

But I guess that why they say ,every rose has it thorn

Just like every night has it down

Just like every cowboy sings his sad,sad song,every rose has thorn..

Av michelle johansson - 6 augusti 2010 22:16

nu har lisen precis somnat!

tror jag ska kolla på nån film med mamma nu då,höll på att ladda ner alvin & gänget 2 till henne hon ville så gärna se den,men hon somna,så hon får se den imorn (:

skriver iaf mer imorn,puss på er!

Felicia åker idag natt också,eller imorgon väldigt tidigt på morgonen kan man ju också säga,kommer sakna dig vännen..  

<3

Av michelle johansson - 6 augusti 2010 18:24

igår så träffade jag rebecca,hon sov även över hos mig,och vi hade jätte kul!

vi kollade på the last song,käka glass,störda oss(haha,fan sant),färgade mitt hår,färgade våra ögonbryn som inte blev nån färg alls.

så,TACK för dagen/kvällen/natten ,älskar dig!


nu så har jag elise här,hon sover här också.får se vad vi gör under kvällen,godis och cola har vi iaf(:

Av michelle johansson - 6 augusti 2010 18:01

    

jag är brunett...

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards