michellejohansson

Alla inlägg under juli 2010

Av michelle johansson - 7 juli 2010 16:15

     

har inte nåt speciellt att skriva,så lägger upp 2 bilder.

hur ser eran dag ut då?

Av michelle johansson - 6 juli 2010 23:43

elise åkte hem för ett tag sen,saga sover och jag sitter här..funderar på att ladda ner nån bra film,men vet inte vilken heller,har sett så många nu,haha!

kanske ska se eclipse imorn på bio i västerås,får se hur jag gör.på torsdag blir denog powermeet med jullan,sen lördag med sophie..

ha en bra kväll,puss

e&s

Av michelle johansson - 6 juli 2010 20:49

har vart och grillat hemma hos frida,elise och saga följde med mig hem och sover kvar här.

har laddat ner en film till dom,och sen tror jag nog dom båda kommer somna.


kanske hörs sen,puss(:

Av michelle johansson - 6 juli 2010 20:46

          

älskar dig!<3

Av michelle johansson - 5 juli 2010 13:33

tältade ju med juliainatt,vi var typ inte i tältet utan ute nästan hela tiden,vi drog till båtbryggan och så blev vi i puttade i vattnet..haha!men de blev en sjukt rolig natt igår!imorse vaknade vi båda i tältet för de blev för varmt,så vi tog täcket och kuddarna och gick in och la oss,sov vidare till halv 1 nån gång,då philip ringde julia.


nu ska vi ut och lägga oss i solen,sen senare kanske jag träffar felicia!


Av michelle johansson - 4 juli 2010 18:20

julia kommer snart hit,vi ska ner till samhället och köpanåt gott,sen ska vi hem till henne och sätta upp tältet ,vi ska sova i de idag,haha.skriver nog inge mer idag heller..

puss

Av michelle johansson - 4 juli 2010 13:15

jag och sophie skulle ju ta halv 6 tåget,men i hann inte den och så fick vi vänta på åtta bussen.haha men vi om in iaf,huvesakligen!!!vi gick där inne och kolla,sen träffa vi julia och rebecca,och sen mötte vi upp hennes pojkvän.vi tog 11 bussen hem sen..


när vi tog bussen dit,så stannade den nästan vid erikslund,lite innan.motorn kokade för den var för varm,väntade kanske en kvart innan vår andra buss kom,haha drygt..men tack för en jätte rolig dag sophie,älskar dig!

Av michelle johansson - 3 juli 2010 16:44

      

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards