michellejohansson

Alla inlägg under juli 2010

..

Av michelle johansson - 9 juli 2010 21:37

if I only knew that I could trust you,it should be mutch easier..

Av michelle johansson - 9 juli 2010 16:23

har vart på hälla med mamma robin och jocke..käka där och sen kolla vi i affärer,hitta världens snyggaste väska,men tror ni jag köpte den?NEJ!

ska nog öpa den om vi åker in nån dag..

idag är de precis en vecka kvar tills vi åker till grekland i 2 veckor,hur skööönt och roligt som helst,ska shoppas mycke under den resan,haha...!

 


ska nog följa med mamma till affären nu och sen får vi se vad som händer,tror de blir en lugn dag idag,för min hals värker.

hörs senare,puss

Av michelle johansson - 9 juli 2010 16:23

har vart på hälla med mamma robin och jocke..käka där och sen kolla vi i affärer,hitta världens snyggaste väska,men tror ni jag köpte den?NEJ!

ska nog öpa den om vi åker in nån dag..

idag är de precis en vecka kvar tills vi åker till grekland i 2 veckor,hur skööönt och roligt som helst,ska shoppas mycke under den resan,haha...!

 


ska nog följa med mamma till affären nu och sen får vi se vad som händer,tror de blir en lugn dag idag,för min hals värker.

hörs senare,puss

Av michelle johansson - 9 juli 2010 16:19

bilder från igår..

                

jag och julia följde med mamma till ikea för att käka,sen sjussa mamma oss till power meet..vi gick runt där och masa,tog kort satt på donken pratade och bara va..tack för kvällen gumman,hade jätte roligt!

älskar dig!

Av michelle johansson - 8 juli 2010 15:39

sjal(fått av bella i födelsedagspresent)

linne gina

leggins gina

väska åhlens

  

Av michelle johansson - 8 juli 2010 12:30

ska snart till hälla med mamma,käkar på ikea också.sen är de bara hem ,fixa sig och sen möta upp julia,sen blir de power meet.

kanske slänger upp nåt inlägg sen,puss!

Av michelle johansson - 7 juli 2010 23:30

kom nyss hem,har tagit ett dopp i sjön med julia,skönt i vattnet men inte skönt när man skulle upp,åkte förbi samhälle också,philip och emil var där så stanna och prata lite med dom.

ska hoppa in i duschen nu,imorn blir de power meet med julia(:

Av michelle johansson - 7 juli 2010 23:27

åkte till stan för att gå på bio med bella,vi såg eclipse.och de var den bästa film jag sett tror jag,den var verkligen mycket bättre än dom andra två filmerna...

edward,edward........haha!


  längtar tills den går att ladda ner..;)

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards