michellejohansson

Alla inlägg under juli 2010

Av michelle johansson - 12 juli 2010 23:48

  

älskar verkligen såna här shorts,har några stycken och får inte nog av att köpa fler heller.de är så skönt att bara slänga på sig nåt,och till de nån fin tröja eller ett linne.


Av michelle johansson - 12 juli 2010 23:43

min dag:
*solade med julia utanför mig
*åkte och köpte glass

*åkte hem till henne,målade hennes rum& sprang i vilda blomman,haha

*åkte till mig och åt,och jag bytte om

*cyklade till båtbryggan 2 gånger,blev i puttad i vattnet med klderna på,inte första gången då..

tack för dagen gumman,älskar dig!


nu har jag ännu ondare i halsen och de vill inte gå bort heller...!

ska ladda ner nån film och bara ta de lungt,imorn är de två dagar kvar till greklanddd!!!packar imorn eller på onsdag!

Av michelle johansson - 11 juli 2010 23:00

..men har varit på badet med sophie hela förmiddagen idag,och sen på kvällen ladda vi ner en film och tog de lungt.

halsen är fortfarande skit,hostar lika mycket nu med.har inte haft nån ork att skriva,de är fint vder ute så man ska ju passa på..de ska vara fint här tills på fredag,så de blir väl sola imorn med.

började ladda ner vampire diaries igår,de är ju flera avsnitt,trodde de bara va skit men de var de inte,är redan på avsnitt 15.ska fortsätta kolla nu..är sjukt trött så blir nog inte att va uppe länge idag heller.

ska hämta ett glas juice sen fortsätta kolla,pusss

Av michelle johansson - 10 juli 2010 18:57

ligger hemma en ån här dag,orkar inte göra nånting,ont i halsen och huvet..börjar kanske bli sjuk?vill ju inte vara de när vi åker till grekland nu ju!

har iaf piggat upp mig själv med att köpa en marabou och cola,och chillar framför tvn,skönt!

sket i PM i idag,känner mig dum och inte åkte,men jag orkade inte.


ska fortsätta ligga här och bara ata de lugnt ,skriver mer sen.puss

Av michelle johansson - 10 juli 2010 01:35

  

hahah hitta bara nån bild..!

Av michelle johansson - 10 juli 2010 01:18

 
jag hissar gröna lund,perfekt att åka in dit på sommarlovet med vännerna.roligt att vara där och sen har man minnen för livet!

smidigt att ta tåget också,för de tar inte alls lång tid,och dyrt är de inte heller.


jag dissar att vl och sj har ändrat tiderna till "sommartider"  ,en aning drygt,man är ju van att bussarna går varje timme och tågen varje halv,men nu måste man kolla varenda gång och sen går dom inte alls då man vill in till stan heller..!  

Av michelle johansson - 9 juli 2010 21:40

har precis städat undan lite i mitt rum,ska snart in i duschen.

kanske laddar hem nån film så länge,medans jag duschar,var ju ett tag sen.

imorn blir de eventuellt power meet med sophie.


mitt hår börjar bli lite litet igen känner jag,fast bara lite i topparna,utväxt har jag också fått..när jag kommer hem från grekland blir de toppa och färga utväxten.de är bättre att toppa oftare och ta lite hår i taget än att vänta 6 månader och klippa mycket!


Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards