michellejohansson

Direktlänk till inlägg 11 juli 2010

förlåt för dålig updatering..

Av michelle johansson - 11 juli 2010 23:00

..men har varit på badet med sophie hela förmiddagen idag,och sen på kvällen ladda vi ner en film och tog de lungt.

halsen är fortfarande skit,hostar lika mycket nu med.har inte haft nån ork att skriva,de är fint vder ute så man ska ju passa på..de ska vara fint här tills på fredag,så de blir väl sola imorn med.

började ladda ner vampire diaries igår,de är ju flera avsnitt,trodde de bara va skit men de var de inte,är redan på avsnitt 15.ska fortsätta kolla nu..är sjukt trött så blir nog inte att va uppe länge idag heller.

ska hämta ett glas juice sen fortsätta kolla,pusss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av michelle johansson - 28 augusti 2010 17:47

har inte skrivit här på länge för att min data har cpat,men nu har pappa kommit hem så han ska fixa den.. har också fixat en ny blogg. http://michellemjohansson.blogg.se den är inte alls klar,ska inte ha headern eller bakrunden.men läs den gärn...

Av michelle johansson - 18 augusti 2010 10:18

igår så firade jag felicia med tjejerna,käka pizza och kolla på skräckfilm.de blev en jätte rolig kväll! sov på soffan inatt,och blev väckt av tvn idag, robin kollade på bolibompa,och jag kunde inte somna om..! ska ta och äta lite frulle nu med b...

Av michelle johansson - 15 augusti 2010 15:44

håller på och städar för fullt,badrummet och hallen är klart,nu är de bara rummet som väntar,eller har damsugit och nu har jag precis skurat så inte så mycke kvar.. imorn ska nog mamma ringa till doktorn,så jagkanske får penselin,hoppas för då får ...

Av michelle johansson - 12 augusti 2010 22:08

GRATTIS JULLAN TILL MOPPE KÖRKORTET! glad för din skull,älskar dig,de vet du!      ...

<3

Av michelle johansson - 12 augusti 2010 22:04

       Älskar er alexander & victor!!!  

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards