michellejohansson

Alla inlägg under juni 2010

Av michelle johansson - 2 juni 2010 18:36

då var onsdagen också borta,vi fick sluta tidigare idag för vi hade ingen svenska så de var ju skönt.efter skolan så tog jag på mig bikinin och solade på balkongen.eller iaf ett tag inte länge alls.

har vart och slingat och klippt mig nu,vart nöjd emd färgen men usch va kort håret är:(

men hon tog bort de slitna och de är inte slitet längre,men mitt hår växer rätt så snabbt ändå,ska inte röra de under sommaren alls,de kommer blekas av solen när jag är utomlands och så.

Av michelle johansson - 1 juni 2010 17:20

   

och nu idag såg jag att den bikinin jag visa häri bloggen igår finns nu.så mamma kommer hem snart så beställer nog den också,och köper en svart fast i 36a:-)

Av michelle johansson - 1 juni 2010 16:36

nya skratt,nya minnen,nya tankar,och SNART ett sommarlooooovov!!!!

  

Av michelle johansson - 1 juni 2010 16:28

hade shorts och linne i skolan idag,så jävla skönt väder så man skulle vilja sitta ute och ha en lektion.på fredag börjar temaveckorna och jag fick nån målgrejs med julia.efter skolan så åkte jag hem och då avr min syster här så jag följde med henne och hämta busungen på dagis.sen följde han med mig hem till mig också.

-sashi leka

så jävla gullig,alex kallar sig själv för sashi,gullunge!!!

mamma har bakat goda bullar för imorn fyller jocke nio,tror jag?hahaha,nej men nåt sånt.

och imorn fixar jag håret,får se hur de blir då..

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards