michellejohansson

Alla inlägg under maj 2010

:(

Av michelle johansson - 6 maj 2010 16:52

igår läste jag ut boken,bara vänta att bella ska bli klar med 4ran,skynda dig muppunge1;)


har nån av er läst twilight-böckerna,eller kanske sett  filmerna?längtar tills 3edje filmen kommer ut ,don't you?!

Av michelle johansson - 6 maj 2010 16:50

 

om ni inte smakat den,GÖR de  

Av michelle johansson - 6 maj 2010 15:57

började med no och vi fick sovmorgon till fem i halv nio,sen efter de hade jag håltimme och på håltimmen pkte jag med mami till erikslund och hitta en snygg jeansjacka,kommer bild på den imorn tror jag,som dagens outfit,tror jag ska ha den då.vi gick in på nisses och där hitta jag grejer som man kan sätta på mobilen,så jag har fixat den nu.sen åt vi på donken och ja va proppmätt efter,mamma körde mig till duvan där hela 8:3 va så de va bara ge sig ut i skogen och orientera,gick inte vidare bra ,menmen..

vet att jag vart dålig på och blogga,men de är för skolan tar död på mig,är så trött när ja kommer hem,men de blir alltid bättre på kvällarna.vi hörs imorn eller ikväll,puss på er fina!

Av michelle johansson - 5 maj 2010 16:20

jag hatar ju onsdagar men idag älskar jag den här onsdan,gick 3 o en halv lektion i skolan och sen vart de bio med alla 8orna,vi kollade på prinsessa.en svensk film och den va fktiskt bra!

har nyss kollat på andra avenyn,kan inte fatta att de är slut!!!!


är sjukt sugen på remmar så tror jag går ner till kiosken ochköper,hehe.sitter och lyssnar på musik och ska snart göra matte,OCH jusste ska läsa också!hur ser eran dag ut än så längde då?

Av michelle johansson - 4 maj 2010 15:13

har verkligen inte gjort nåt alls idag, har läst min bok är redan på 349 och jag börja läsa den i förrgår,vill inte att den ska ta slut,längtar tills filmen kommer ut,sen börjar jag läsa 4edje boken,om jag får låna den av bella.



imorn ska vi på bio med klassen,prinsessa,nån som sett den?tycker den verkar bra faktiskt!

Av michelle johansson - 4 maj 2010 10:06

stannade hemma idag igen,men imorn ska jag gå.

har läst ljudet av dditt hjärta ungefär hela morgonen,kan inte sluta läsa,så sjukt bra!ska sätta på en film och ta dagen som den kommer,puss!  

MIN ÄLSKLING JUST NU...!

Av michelle johansson - 3 maj 2010 15:08

 
jag hissar mobilen och datan,skulle aldrig klara mig utan de,är helt beroende.

tänk va tur att de finns datorer egentligen,undra vad man annars skulle göra om man hade tråkigt en dag,samma som mobilen, tänk om man inte skulle nå en utan man fick prata när man ses,usch va tråkigt..TUR ATT DE FINNS DE VA?! 



   hmm..vad ska jag dissa då?har egentligen inget att dissa men,städa,usch va tråkigt de är!tycker ni inte?man orkar verkligen inte,och de behövs rätt så ofta att man städar också..ne usch de gillas inte!

Av michelle johansson - 3 maj 2010 15:03

åkte till skolan imorse med felicia,men mådde inte så bra så gick bara på matten och sen åkte jag hem.har inte gjort specielly mycket.men jag har fått en ny jättefin tavla av mamma idag så den ska hängas upp ovanför sängen,nån dag här nu sa vi nogtil ikea och köpa dom där 2 byrårna och en spegel.när mitt rum är helt klart kommer jag visa er med bilder här på bloggen.sen ska jag köpa jätte fina röda ''prydnader''eller vad man sägeroch ha på hyllorna.


igår när jag skulle skriva ett inlägg gick de inte,kom intein på nån som har bloggplatsen,måste vart knas med sidan..hmmm!

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards