michellejohansson

Alla inlägg under maj 2010

Av michelle johansson - 8 maj 2010 19:30

hahah håller på och tjatar på mamam och pappa om att jag ska få en hund,vill ha en som är så där liten jämt!



JAG SKA HA EN ;)

Av michelle johansson - 8 maj 2010 19:21

har nyss vart på ica och hyrt en film,''dumpa honom'' blev de,hoppas den är bra då,har godis också,hehe ovanligt.


idag var vi ju och kratta på ekot,eller a och plocka undan masor av grenar,som dom hade huggit ner från träd,usch va jobbigt de va ,dom var ju inte världens lättaste heller.


hörs snart!


Av michelle johansson - 7 maj 2010 22:19

är rätt så trött så ska kolla om de är nåt bra på tv sen väntar sängen,för imorn ska jag upp nio för att klockan tio ska jag vara på dagiset ekot och kratta löv,med nåra av klassen,vi samlar pengar till skolresan,och dom som inte gör de imorn,får göra de en annan gång så de är bäst å göra de nu!  



Av michelle johansson - 7 maj 2010 22:17

  

..får bli den här blommiga tunikan,gillar den rätt så mycket,fast nästan aldrig använt den.men kommer absolut ha den i sommar till bruna ben!

Av michelle johansson - 7 maj 2010 22:15

  

här är bilden på den som jag lovade,tog en kortare modell för jag tycker de är snyggast,puss! 

Av michelle johansson - 7 maj 2010 18:24

jag och julia sitter hemma hos mig ch fettar i oss godis,hmm..eller a hon.

mamma håller på och gör kyckling,fan va gott,ska gnaga sönder..hehe

innan vi kom till mig var vi på samhälle,och sen tog vi bussen till kolbäck,haha båda är trötta så har garvat åt varje liten grej!

ska lägga upp bilder snart,och sen sa jag börja med ''ur min garderob''

puss!


Av michelle johansson - 6 maj 2010 16:55

De finns en blomma vit som snö,kan ej vissna kan ej dö.Dess namn känner du nog igen,trofast vänskap heter den!




   

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards