michellejohansson

Alla inlägg under maj 2010

Av michelle johansson - 10 maj 2010 20:51

ååå har inte ens öppnat matteboken än,blir så arg vet ju inte vad man ska plugga på heller.dom säger att de är oförberett prov och att man egentligen inte ska plugga ,för dom vill se vad man kan,men ändå går de på betygen?!åååå va arg jag blir,man kommer ju inte ihåg alla kapitel från HELA åttan!


Av michelle johansson - 10 maj 2010 16:20

              


tror jag köper de här nästa gång jag är inne istan om dom sitter snyggt!

Av michelle johansson - 10 maj 2010 15:50

så  var vi tillbaks till en ny vecka igen,och denhär veckan går vi bara 3 dagar,lediga torsdag och fredag,nice!

måste igentligen sitta och plugga matte just nu,men har ingen ork alls,vi har oförberett prov imorn så hoppas de går bra...men ni vet jag och matte funkar inte så bra tillsammans.ska iaf ta och kolla igenom matteboken lite.

vi hade fotboll på gympan iag,va faktiskt rätt kul!

hörs sen,puss

Av michelle johansson - 10 maj 2010 15:31

  

lägger in 2 ur min garderob eftersom ja inte la in nån igår.

tjocktröjan älskar jag,skön och fin!

linnet är dessutom också en stor favorit,denhar nitar där uppe så min stil :)

Av michelle johansson - 9 maj 2010 20:38

        


skulle beställt skro också,mn köper de i affäen sen :)

Av michelle johansson - 9 maj 2010 19:21

har nyss tagit en lång skön dusch,haft inpackning i håret och nu sitter jag med ansiktsmask på,ska beställa med mamma från h&m idag,bikini,shorts,skor och sånt tror ja ,får se om ja skriver mer ikväll..

Av michelle johansson - 9 maj 2010 11:14

gick upp halv nio idag,var faktiskt inte så trött närja vakna,så gick och satt på tvn.typ vid nio vakna mamma och jocke,sen kom resten upp.

har precis satt påmig kläder och sitter nu och lyssnar påm musik,snart drar vi till busbrogen,och sen till hälla med mamma.

hörs sen!

Av michelle johansson - 8 maj 2010 22:31

  

filmen var faktiskt rätt så bra,funkar att kolla på iaf,nu ska jag kolla på datan lite och sen får vi se om ja sätter på en film till,sen går ja och lägger mig,kanske åker in med robin till busborgen imorn,får se då.

godnatt!

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards