michellejohansson

Alla inlägg under maj 2010

Av michelle johansson - 16 maj 2010 16:51

eftersom inte den jävla bilde kommer fram,så lägge rjag ut dn så här,dålig bild på legginsen men härär dom iaf!  

Av michelle johansson - 16 maj 2010 14:27

om man inte ser legginsen så kommr man kunna de inom ett par minuter!

Bloppis-annons
Av michelle johansson - 16 maj 2010 14:02

säljer dom här legginsen(dålig bild på dom) har aldrig använt dom,och de är storlek XS,men rätt så bra i storleken.

legginsen är från bikbok,och köpt för nån månad sen.



om ni vill kan ni smsa mig på de här numret: 0736645775


Övrigt (Personligt), Säljes - Hallstahammar (Västmanlands län)
Pris:    75:-
 
Av michelle johansson - 16 maj 2010 13:56

  

..får bliden här söta västen ,har bara använt den en gång,men kommer använda den i sommar.blir nog snygg till shors eller nåt annat!

Av michelle johansson - 16 maj 2010 13:51

får mina byråer idag,mamma och pappa åker och köper dom på ikea närvi käkat.medans dom är där ska jag till möbeloutlex för att köpa en grej att ha på min hylla,tar med mig robin eftersom ja ska passa han när mamma och pappa är inne på ikea.

de kommer bli fix här idag så får se hur mycket ja kan skriva,puss:)

Av michelle johansson - 15 maj 2010 21:46

  

hissar de fina vödret,de bästa som finns är ju att vakna upp till strålande sol och verkligen jätte varmt!borde verkligen fortsätta vara så här varmt,för deär så skönt att kunna var ute hela dagarna!



dissar att dom har minskat sommarlovet,nu slutar vi den 15onde,sämst!

och jag som ställt in mig på att sluta tidigare,men i mitten av juni ska man väl ändå ha sommarlov?ååå va dåligt!  

Av michelle johansson - 15 maj 2010 20:16

förlåt för dålig uppdatering,men jag har varit ute med linn HELA dagen.fyfan vilket väder.

vid 12 så åkte vi till båtbryggan och solade i bh och trosor,eftersom de inte var någon där,efter de drog vi hem och bytte om för vi svettades arslet av oss!sen möttes vi igen cykla runt samhälle,köpte glass,marabou ,dricka (inte allt samtidigt)och så har vi kanske cyklat till båtbryggan 3-4 gånger,vi var på åsby också.såg en as stor kanin har aldrig sett en sån,haha.

hörs ikbväll,puss:)

upp

Av michelle johansson - 14 maj 2010 20:46

nyss kollat på upp,hahahah skön film!

har pratat med linnsan i telefon också,tror vi ska ses imorn,men inte åka till stan tror ja inte iaf.vi ska nog bara va ute sola och a massa kul:)


Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards