michellejohansson

Alla inlägg under maj 2010

<3

Av michelle johansson - 2 maj 2010 15:51

  


tack för kvällen /dagen gumman,har saknat dig jätte myclet!

älskar dig sötnos

Av michelle johansson - 2 maj 2010 15:37

                


jätte rolig dag,blev en del bilder!

Av michelle johansson - 2 maj 2010 11:40

fan va glad jag blir när man vaknar och så är sole framme,jag och bella tar nog en promenad sen.

igår,vi kollade på en film som vi tröttnat på nu och senspelade vi in massa roliga filmer,hahahah fan va vi garva!sjukt roolig kväll,love you


kanske drar in med mamma till hälla eller rusta idag:)

bilder kommer från igår också sen,ha en bra dag ,puss!



FAN ,TEAM PICASSO VANN INTE,BUHUHUHUHU

Av michelle johansson - 1 maj 2010 19:16

nyss kollat klart på avatar,sjukt bra film,men fan va låång!2 timmar och 45 min..

men värd att se,jag sover hos bella idag och vi har vart och köpt massa godis.kommer ha sjukt kul ikväll /natt,har inte vart med henne på länge så vi måste ta igen alla dagar!

imorn kör vi på hiss&diss.

ALLA RÖSTAR PÅ TEAM PICASSO IKVÄLL,right??!

Av michelle johansson - 1 maj 2010 13:38

bästa valborgen nånsin,även fast den sluta som den sluta..skratt & tårar,men allt va helt klart värt.

vi träffa massa där och hade sjukt kul!julia sov hos mig och hon åkte hem kanske 9 för hon skulle till stockholm.jag fortsatte sova och nu sitter hag här.tror jag sover hos bella snart,vi ska kolla på avatar,eller om ja kollar på den själv nu,ala säger att filmen är bra så får väl hoppas de.

jag mamma och robi drar snart t samhället tror jag ,hörs sen,puss

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards