michellejohansson

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av michelle johansson - 26 maj 2010 19:04

Drew looks at me I fake a smile so he won't see,that I wan't what i'm needing everything that we should be

I'll bet she's beautiful that girl he talks about,and she's got everything that I have to live without

Drew talks to me,I laugh couse it's so damn funny ,that I can't even see anyone when he's with me,he says he's so inlove he's finally got it right I wonder if he knows he's all I think about at night

He's the reason for the teardrops on my guitar,the only thing that keeps me wishing on wishing star ,he's the song in the car I keep singing don't know why I do

Av michelle johansson - 26 maj 2010 18:10

blev inge inlägg igår med de va för att jag inte hann,satt och leta till so grejern hela dagen och sen så var jag och tog sista livemoderhalsstrutan,gud va skönt att ha de gjort!

sen senare på kvällen kom linn och pluggade tillsammans med mig.och sen var de duschen och sängen för mig.

iaf,jag klarade so provet,skit gladdddd!nu sitter jag och pluggar no,åh jag orkar verkligen inte,känner att de börjar bli dags för sommarlov,håller ni inte med?


min blogg är så tråkig nu,men de komemr uppdatering i helgen,jag har HELA helgen planerad,bio,jobba ,stan och massa kul!:D

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards