michellejohansson

Alla inlägg under april 2010

Av michelle johansson - 6 april 2010 00:19

jag är inte trött men jag måste försöka sova,ska upp kvart över 8 imorn,för jag ska va hos syster halv nio,bella sover hos mig istället,så hon väntar hos mig medans jag passar alex nån timme.efter de så är de bara att åka hem igen och sätta på sig bikinin och käka,SEN eskilstuna äventyrsbad..jag vet,de blev inte gustavsvik,(vi som verkligen ville dit)!!!,men vi kommer inte hem på nåt sätt därifrån,så de blir eskilstuna.hoppas de blir ku iaf,INGET bad slår ju gustavsvik!

natti,zZzZZZZZzzzzz

Av michelle johansson - 5 april 2010 19:19

sitter och planerar morgondagen för fullt,vilken bikini ska jag ha?vad ska ja ha med mig?hru länge ska ja va där...?asså massa såna där grejer.tror ja sover hos bella,kanske får låna en bikini av henne,jag och mamma ska nog beställa nåra nya grejer imorn tror jag,hoppas!!måste iaf ha en bikini,de är ett måste.

hörs om ett tag

Av michelle johansson - 5 april 2010 13:49

igår var jag inte alls trött så jag kanske la mig 3 nån gång och vaknade tio över 1.

jag ska nog gå och käka nu tror jag,börjar bli lite hungrig,sen ska jag försöka få tag på bella ,för vi skulle vara idag ,men hon svarar inte!!!!och imorn kanske de blir gustavsvik:D

vi hörs senare under dagen,puss!

Av michelle johansson - 5 april 2010 00:18

har nyss kollat smygtittar på andra avenyn.ååå vad jag längtar tills avsnittet kommer ut,gör inte ni?

jag vet inte riktigt vad jags ka göra nu,trött är ja inte heller,sov ju till 2 idag.

vi hörs imorn,puss


Av michelle johansson - 4 april 2010 23:39

        

vi matbordet,jag jocke och robin målade äggen :D

Av michelle johansson - 4 april 2010 23:29

kom nyss hem från en jätte rolig kväll tillsammans med sofie och rebecca.

vi vapå samhälle träffade massa folk där och sen gick vi hem till mig ett tag.och sen gick vi ut igen,då vi träffade felicia och denise..hahahh gud de va länge senjag garvade så mycket,måste göras om tjejer!!!!

nu har jag satt å tvn,hämtat påskmusten och påskägget,ska spela spel på facebook och sen får vi se vad som händer:)

(:

Av michelle johansson - 4 april 2010 17:21

nu har jag fixat mig,eller ja satt på mig myskläder och lite mascara.

rebecca är på väg hit,så vi ska ut och träffa sofie,ni får ha de så bra så hörs vi sen,puss!

Av michelle johansson - 4 april 2010 14:30

förlåt för att jag inte skrev nåt till inlägg igår,men de va för att den här sidan cpa sig,så gick inte att komm in..

julia kom kanske vid nio igår,och då hade jag precis kommit ur duschen,och team picasso gick vidare,yes!

sen gjorde vi en massa annat kul,kanske somna vid 3.

sov ut till 2 idag också,sen gick vi och käka och nu har hon åkt hem.jag ska nog börja städa undanlite här,de behövs nog.ska kolla in fridas hmsida och spela spel på facebook först,ses sen!

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards