michellejohansson

Alla inlägg under april 2010

Av michelle johansson - 8 april 2010 15:47

kattis ringde och väckte mig 10,men jag råkade somna om,så de va bara snabbt klä på sig och borsta tänder.vi åkte till hälla,och gick in på h&m och ikea,käkade där också.

sen efter de åkte vi till åsby och gick där ett tag,såg att dom hade bokstäver man kunde köpa och jag skulle vilja ha ett stort M ovanför min säng.skit snyggt!

fan vad tråkigt väder de är ,regn?!syster skjutsade mig och j till affären,blev en marabou som vanligt,hehe.

får se vad som händer nu,puss!

AA

Av michelle johansson - 7 april 2010 21:51

har precis kollat klart på andra avenyn,gud vad ja längtar till nästa vecka!!!

men tänk,då är de en skolvecka,usch vill verkligen ha lov en vekca till...känns verkligen som om de behövs!

ska nog sätta på en film nu och sen får vi se om ja sover eller va jag nu gör,är sjukt trött iaf.

men hörrni,kommentera om hur jag ska göra för att göra bloggen bättre!


Av michelle johansson - 7 april 2010 18:47

jag satt precis och ändrade bloggen lite,vad tycks?:)

Av michelle johansson - 7 april 2010 18:02

ska jag börja med hiss och diss?eller är de något annat ni skulle vilja att jag börjar med?skriv gärna en kommentar om vad ni tycker!

Av michelle johansson - 7 april 2010 15:50

usch vad jag känner mig seg idag,vill göra saker men sen orar jag inte..

kanske vakna nån gång vid åttaför saga vakna då ,men ja råka somna om på soffan sen så hon lekte med robin,men de vart inte så länge.bella kom kanske vid halv 11 så vi har kollat på film alla 3 och sen har vi typ busat me dhenne och massa.känner mig rätt slut,haha.ska lägga in bilderna sen också..får se vad som händer ikväll.

jusste,igår tog jag bort de svarta nagellacket och målade LILA?jag brukara ldrig ha nån färg,alltid svart eller vit eller vitt och genomskinlgt.känns ganska ovant att ha ljust nagellack,när ja trivs bäst i svart .me aja får se hur länge de sitter på!

sagas pappa ska nogkomma ohämta henne snart,för han skulle vara hemma till 4.jag har jätte stor lust att gå på bio,alice i unnderlandet,nån som vet omd en gå idag?skulle vara roligt att se den!


Av michelle johansson - 6 april 2010 22:35

nu ska jag mysa med maraboun och min cola.sen ska jag zzzZZZZoooova!

imorn blir de nog inte så här dålig uppdatering iaf,ha en bra väll sötisar♥♥♥

puss!

Av michelle johansson - 6 april 2010 22:29

FAN VA ARG JAG BLIR!skrev ett helt jävla inlägg och de raderades???!!!!åh...

an börja såhär,jag passade alexander och åkte till syster vid 8,gick ut med han och sen hem till mig .sen ringde kattis och sa att hon klarade teoriprovet,så nu har hon körkort,SÅ JÄVLA STOLT ÖVER DIG SYRRAN,LOVE U!

sen när ja kom hem så åkte vi till badet,de va ju inte direkt så kul som vi trodde de skulle bli så vi gick och kolla i affärer och ja fick med mig en kofta hem från gina.

jätte bra dag ,love u

lägger in bilderna imorn för just nu orkar jag inte är slut i hela kroppen och sjukt trött!

så här kommer de se ut för mig vilken minut som helst:  

jusste,saga sover här också,fast hon har sovit en lååång stund nu!

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards