michellejohansson

Alla inlägg under april 2010

Av michelle johansson - 17 april 2010 14:51

  

Av michelle johansson - 17 april 2010 12:30

 
jag hissar vårvädret,(som tyvärr har försvunnut)men de är så himla skönt att vakna upp till sol och sen när man kommer hem från skolan så kan man var ute i tröja,och sen på rasterna brukar vi sitta utanför och sola,finns inge bättre än sol!

nu ska bara sommaren komma också! 


  

jag dissar att tankafett har lagts ner,jag älskade verkligen den sidan,ville man se en film var de bara att ladda ner en och de tog ca 10 min?gud vad jag saknar och bara ladda hem massa filmer som man vill se!

COME BACK!;)

Av michelle johansson - 16 april 2010 21:11

förlåt för dålig uppdatering,VET att jag lova..men vart fullt upp och pappa håller på å rensa min data så den ska bli snabbare..

så jag kommer att skriva och lägga in mer när den funkar!

idag var jag iaf med linnsan och vi gick på mässan,hahahah vi tog as mycket godis en hel påse med grejer och sånt..fett kul vi hade,vi åkte hem till mig för att kolla film och de blev wild child.sen var vi på samhälle :)

men jag lovar,skriver mer när ja har min data och hinner den inte bli klar tills idag så kör vi hiss&diss imorn.


imorn tror jag att ja ska köpa 2 nya skor också!  manfår aldrig nog av de heller...

Av michelle johansson - 15 april 2010 20:42

behövde bara gå till skolan för en lektion och de va no.musiken behövde vi inte ha,varför,de vet jag inte..men sköönt å sluta tidigare!

efter skolan gick ja hem ett tag och sen till julia för att hämta min cykel men också för att kolla klart på filmen vi såg igår..somna visst igår haha.

sen har jag bara suttit vid datan och kollat tv,känt mig trött hela dagen idag,överdrivet tröttt!!!!usch..jennifer kom senare på kvällen och lånade en mobil av mig för hon hade lyckats haft sönder sin,sen så va hon kvar ett tag också.

ska hoppa in i duschen och senväntar sängen..nu till helgen blir uppdateringen bättre,imorn kör vi på hiss&diss också:)


IMORN-ta med engelskan hem,för måste fixa en läxa!

Av michelle johansson - 15 april 2010 11:17

nu sitter jag hemma och har håltimme tillsammans med felicia,vi har nyss kollat klart på a walk to remember,jag har sett den typ 4 gånger förut men hon hade aldrig sett den,jag grinar varena gång ,haha!

vi ska snart ut å äta mamma har gjort mat..sen är de bara tillbaks till skolan igen och där ska jag ha no och musik sen slutar vi kvart över två..skulle behöva plugga matte,men får se hur de slutar..puss

Av michelle johansson - 14 april 2010 20:08

den här dagen har gått gått väldigt seeeegt,jag HATAR torsdagar ,den sämsta dagen på hela veckan!

sega lektioner och allt...

efter skolan åkte jag hem till mig och linnsan kom nästan dirket,vi kollade på andra avenyn (kan knappt vänta till nästa vecka!!!)och sen drog vi ner till samhälle och ja fick min älskade marabou,som jag längtat efter!

vi åkte till maxims lekpark och va där och pratade,skitkul hade vi!love u


nu är jag hemma hos julia och sover kvar här,vi ska snart sätta på en film,cake tror ja den hette..hörs imorn..puss

Av michelle johansson - 13 april 2010 19:39

nu är jag nyduschad,känns skönt,skulle sovit hos julia men blev aldrig av för de skulle bli så sent alltihop.

jag skulle göra vad som HELST,(eller ja nästan,hehe)för en marabou digistive nu,fyfan vagottttt!!!!

tror ja ska sätta på tvn och nörda mig framför facebook,hur ser eran kväll ut då?


imorn ska jag passa alexander från halv4-4.

puss

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards