michellejohansson

Alla inlägg under april 2010

Av michelle johansson - 19 april 2010 16:37

har vart jäkligt trött idag..sur på sista lektionen för att hela klassen skrek och sprang runt som töntar,åh fan va arg jag blev!

på gympan skulle vi springa runt skantzsjön och de va typ bara jag o fellan o nåra till som gjorde de,de fanns vissa som fuska ..;)

skönt väder är de också,fast lite blåsigt.kom nyss hem från syster,har passat alex i 45 min ungefär,sjukt söt unge!

nu är de bara sätta sig framför matteboken och plugga..

måstemåstemåste

Av michelle johansson - 18 april 2010 21:26

nu är jag nyduschad och klar,ansiktsmask,rakade ben,tvättat ansiktet+smörjt in de,smötjt benen och tvättat kroppen..nu känner jag mig iaf ren.har precis vart och hämtat en kopp oboy och en morot.hehe yes i like it!

ska packa gympa kläder och sen kolla på wallander som går på 4an nu,täckmanteln tror jag den hette.

vi hörs imorn,puss på er!

Av michelle johansson - 18 april 2010 18:07

          


vi kollade film,gnaga kyckling och åt marabou!

skit rolig kväll..älskar dig bästa!<3

Av michelle johansson - 18 april 2010 11:11

vaknade kanske kvart över nio,lagom tid för att kunna somna ikväll.

jag satt robin i vagnen och vi gick ner på samhälle och köpte glass,twister fick de bli.

söndag igen då vilket betyder städdag,så skaväl sätta igång snart..usch orkar verkligen inte,men måste.

hörs sen.puss på er!

Av michelle johansson - 17 april 2010 21:44

lägger in bilderna imorn istället,hörs då.puss


Av michelle johansson - 17 april 2010 21:31

      

man ser inte så bra,men sjukt bra gjort killar!!!!!

Av michelle johansson - 17 april 2010 21:26

min dag:

jag gick på mässan igen,fast den här gången med familjen.sen har jag suttit vid datan och bara tagit de lungt..men sen vid 5 så träffade jag linn och vi skulle gå på ukm,så vi fixade oss och massa.men sen när vi kommer dit så är allt slutsålt och vi kom inte in..så vi åkte till ica och köpte marabou och påskmust hehe..

kommer bilder från dagen snart!:)

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards