michellejohansson

Alla inlägg under april 2010

Av michelle johansson - 24 april 2010 19:44

        


love u!

Av michelle johansson - 24 april 2010 14:35

måste bara säga tack till alla som gjorde min kväll igår,den blev sjukt rolig och de måste göras om,älskar er tjejer!

gick hem själv igår frå skoldansen ,eller mamma mötte mig se tvätta jag bort sminket och somna nästan på en gång.sov ut länge idag också,gud va sköt de va.


har nyss kommit hem från stan med mamma pappa,robin &jocke,blev ett par leggis fattigare och 200 rikare,för ja lämnade tillbaka legginsen ja köpte,dom var för korta.

idag har jag bestämt för att ha en myskväll,ska hyra film ochöpa godis.om iget annat dyker i vägen så..:)

bilder kommer snart från skoldansen!

Av michelle johansson - 23 april 2010 17:21

vaknade yss har sovit en timme,as sönt,skulle lätt kunna somna om igen,men nu är de dax och äta och börja fixa sig.

måste packa alla grejer jag ska ha med mig hem till julia och sen så blir de skoldans.

-------------------------------------------------------------------------------------------

kan börja med att matteprovet inte gick vidare bra,jag skulle skrika bara om ja fick G.

fredagarna gör man inte så mycket i skolan,eller orkar inte för ma tänker bara på att de är fredag och att de är helg,ska bli så skööööönt att sova ut imorn.

har ni nå planer till kvällen då?hoppas i får en trevlig kväll så hörs vi inatt eller imorn,puss:)

Av michelle johansson - 22 april 2010 21:26

har haft fullt upp hela dagen,pluggat nåra timmar med julia..och tog lite pauser med skratt och snack!;)

jag har fått in lite i huve,så ni får hålla tummarna för mig imorn,vill verkligen klara de här!

sitter och kollar på bella och tyra show nu och snackar med folk på msn.imorn är de skoldans,kommer nog bli lite kul eftersom de va ett tag sen man va på de .

hörs imorn,puss

Av michelle johansson - 22 april 2010 10:18

nu sitter jag hemma hos mig tsm med felicia,elle rhon kom nyss.ja har spelat spel på facebook och bara tagit de lungt.

på gympan var vi UTE,och ja höll på å dö,fyfan ,de snöar i april?!?!!fan va arg jag blir.

vi ska sätta p en film och börja fixa oss lite.

puss

Av michelle johansson - 21 april 2010 19:44

som jag nämnde förra veckan,så hatar jag onsdagar,och idag är de onsdag.de är den segaste dagen på HELA veckan.känns som dagen aldrig tar slut!

de ända man tänt på är matteprovet på fredag och de är de vi jobbade med en del idag.förstår lite bättre nu för ja har pluggat med pappa.imorn ska jag plugga med jullan här hemma hos mig och så ska pappa göra tal och så.de känns bra så man vet hur mycket man kan.

vid 4 ungefär så vart jag verkligen jätte sugen på en marabou(tror jag börjar på mens)så mamma sjussade ner mej och sen när ja kom hem satt jag på en film.

sen har jag nästan bara pluggat..

nu sitter jag med musik på och ska gåmå ta bort sminket.hörs när vi hörs puss!

Av michelle johansson - 21 april 2010 19:39

  



      

nagellacket på                      leggisen             nitarna på linnet

Av michelle johansson - 20 april 2010 20:15

förlåt för den låga uppdateringen,men varti stan hela dagen med bästa felicia.

köpte:

*bh,h&m

*nagellack(rosa)h&m

*linne med nitar,NY

*tjocktröja i fleece NY

*leggins gina

nöjd över de jag köpte och ändå harja 500 kvar från barnbidraget,så de blir nog mer shopping snart ;)

kom nyss ur duschen,kollar film och ska börja med engelskan,sen matten..usch va mycket de är nu,och sjukt trött är ja också!

vi hörs imorn,för ja hinner inte skriva mer nu,puss


Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards