michellejohansson

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av michelle johansson - 21 mars 2010 20:53

nu ska ja gå och kolla på tv med resten av familjen,så vi hörs imorn,hoppas ni får en bra söndagskväll♥


de ända ja kan tänka på är att imorn är de skoldax igen,och plugga på betygen,sen om 2 veckor är de påsklov,en aning man längtar?

Av michelle johansson - 21 mars 2010 20:50

de va den filmen vi tittade på!  

Av michelle johansson - 21 mars 2010 17:56

nu sitter jag och bella här i min soffa,julia har nästan nyss åkit hem.vi var ju och kolla på farsan,men den var roligare att se första gången.men de kom skratt iaf.

innan vi kom hem till mig så gick vi till knuttekiosken,ja har jätte nära så de är skönt.

vi ska snart sätta på en skräckis,får se hur långt ja vågar kolla hihi:)

Av michelle johansson - 21 mars 2010 14:13

  

Av michelle johansson - 21 mars 2010 13:55

FAN VA ARG JAG BLIR,IGÅR VAR DE SOL OCH IDAG NÄR MAN VAKNAR SNÖAR DE?!fan asså,de ska börja bli varmt nu ju...

jag och bella har nyss kollat på cocktail,den var faktiskt bra.klockan kvart i 3 ska jag och bella möta upp julia vid biografen och där ska vi kolla på farsan,jag vet att ja sett den på biopå sportlovet men dom har inte sett den så kollar på den igen,den är faktiskt riktigt bra!  

nu ska vi börja fixa oss..men tror ja ska ladda upp lite bilder från igår.

Av michelle johansson - 21 mars 2010 00:27

vid 4 eller halv5 kanske ja mötte upp bella,vi gick till samhället för att köpa godis och där mötte vi upp rebecca och johanna,härliga brudar de!

sen när vi kom hem så käka vi hembakad pizza mamma hade gjort,mums.vi gjorde ansiktsmask av advokado,men de sket sig för ja råkade hälla i för mycket vatten..vi har käkat godis tittat film och a massa;)hahah.

de är nån dinsariefilm på tvn,den ärläskig men samtidigt as rolig för de är en unge som är så jävla ful,haha!

ska snart hoppa i säng,börjar bli lite trött känner jag.laddar upp bilder från kvällen senare sen.puss och go´natt på er!

Presentation


mitt namn är michelle och ja är 14 år,i min blogg får ni läsa om mitt liv och min vardag ,lämna gärna en kommentar eller 2:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards